اپل در شاخص رضایت مشتریان آمریکایی، سامسونگ را پشت سر گذاشت

خبرگزاری هامونیه

براساس نتایج نظرسنجی ACSI، مشتریان اپل نسبت به مشتری‌های سایر برندها رضایت بیشتری از محصولاتشان دارند؛ به‌ همین دلیل اپل توانسته سامسونگ را در این عرصه کنار بزند و صدرنشین رده‌بندی رضایت کاربران شود.

📌 حتما بخوانید: محققان سوئیسی توانستند با هوش مصنوعی تمامی کپچاهای گوگل را دور بزنند

به‌ گزارش وب‌سایت «اپل اینسایدر»، بسیاری از کاربران به‌دلیل سخت‌افزار باکیفیت و سیستم‌ نرم‌افزاری روان اپل تجربه کاربری قابل‌قبولی داشته‌اند. سال ۲۰۲۳ اپل و سامسونگ هر دو در این زمینه به‌ یک اندازه موفق بودند اما به‌تازگی در نظرسنجی جدید «شاخص رضایت مشتریان آمریکایی» (ACSI) در حوزه لوازم‌خانگی و گجت‌ها، اپل به‌تنهایی صدرنشین شده است.

📌 حتما بخوانید: پردازنده‌های لپ‌تاپ HX سری ارولیک اینتل با حداکثر ۲۴ هسته پردازشی از راه می‌رسند

اپل درحالی توانسته امتیاز ۸۵ را در این نظرسنجی کسب کند که سال گذشته با ۸۳ امتیاز مشترکاً با سامسونگ صدرنشین این نظرسنجی بود. اما اکنون اپل نسبت به پارسال ۲ امتیاز بیشتر و سامسونگ یک امتیاز کمتر دارد. بهبود عملکرد آیپدها و ارتقای کیفیت مک‌بوک‌ها، اصلی‌ترین دلایلی بودند که رضایت کاربران را به دست آوردند.

جالب این‌جاست که اچ‌پی با رشد ۴ درصدی از سامسونگ پیشی گرفته و مقام دوم را به دست آورده است.

نظرسنجی ACSI

نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان آمریکایی

در این نظرسنجی، به ۱۳۱۱۳ خریدار ایمیل فرستاده و از آن‌ها خواسته شد تجربیات خود را درباره محصولاتی که اخیراً خریده‌اند، بیان کنند. در پایان این نظرسنجی، میانگین امتیازها از ۸۰ در سال گذشته به ۸۱ افزایش یافت که عمدتاً به‌دلیل بهبود کلی کیفیت گجت‌ها، مخصوصاً لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها بوده است. درحالی‌که میانگین امتیاز PCها از ۸۴ امتیاز به ۸۲ امتیاز کاهش پیدا کرده است.

📌 حتما بخوانید: غیر فعال سازی اینترنت ایرانسل: آموزش حذف بسته اینترنتی ایرانسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

سایر خبرها