شیپور ۱۲۷۶ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد

خبرگزاری هامونیه

به گزارش پاگرمنت، شیپور اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزان ۲۸.۹ میلیون یورو معادل ۱۲۷۶۰ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است. همچنین برنامه ورود به بورس این سازمان آغاز شده است.

شیپور از مرداد ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی‌های آنلاین راه‌اندازی شده و هدف اصلی آن فراهم‌کردن امکان ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پاگرمنت درحال‌حاضر ۴۲.۳ درصد از سهام شیپور را در اختیار دارد. به گفته پاگرمنت، این ارزش‌گذاری براساس ارزیابی درآمد ۱۲ ماه سال گذشته و پیش‌بینی درآمد ۱۲ ماه سال آینده، مالتیپل بنچمارک‌ها در بازارهای مرتبط و شرکت‌های همتا همچنین استفاده از مدل جریان نقدی تنزیل‌شده (DCF) انجام شده است.

📌 حتما بخوانید: مارک زاکربرگ عذرخواهی‌های مکرر متا را یک «اشتباه ۲۰ ساله» می‌داند

طبق این گزارش، سال ۱۴۰۲ چهارمین سال پیاپی است که شیپور جریان نقدی خالص مثبت یا خنثی و EBITDA (درآمد قبل از کسب بهره، مالیات و استهلاک) مثبت را تجربه کرده است.

📌 حتما بخوانید: اپل و گوگل با هدف تحقیق درباره تسلط آنها بر اکوسیستم موبایل زیر ذره‌بین بریتانیا قرار گرفتند

این ارزش‌گذاری در شرایطی انجام شده که رگولاتور و سایر دستگاه‌های قانون‌گذار محدودیت‌های زیادی برای فعالیت‌های شیپور ایجاد کرده‌اند.

آرمین نوری نشاط، قائم‌مقام مدیرعامل شیپور، درباره ارزش‌گذاری این شرکت می‌گوید: «پتانسیل و ظرفیت رشد شیپور فراتر از این عدد است و امیدواریم باوجود پروژه‌های توسعه درحال اجرا، در ارزش‌گذاری بعدی عدد ۲۸.۹ میلیون یورو افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.»

وب‌سایت شیپور ارائه خدماتی نظیر خریدوفروش کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم‌ خانگی، املاک، خودرو و… را تسهیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

سایر خبرها